reklama

Postreh z rozoberania vianočného stromčeka

O tom, ako som ničil stromček. Ja rád ničím...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Poznáte tie vianočné reťaze, zložené z tých mrňavých guľôčiek? Tak mňa by zaujímala jedna vec. V dnešných dňoch sa všetci zaujímajú o plynovú krízu v Európe. Alebo o celosvetovú ekonomickú krízu. Alebo o príchode eura. Ale tieto veci ma nezaujímajú. Teda teraz nie. Teraz ma zaujíma, ako vo výrobni či baliarni namotali tú reťaz z tých malinkatých červených guľôčiek na tú malinkú rolku. Tú rolku na ktorej tú reťaz kúpite. Nekúpite ju predsa nasypanú v igelitovom sáčku. Kúpite ju úhľadne zmotanú na tej malej plastovej tmavozelenej rolke. A tá reťaz nepresahuje okraj tej rolky. Ani jedna guľôčka netrčí von. Tak toto veľdielo rozmotáte a dáte reťaz na stromček. A potom stromček rozoberiete. Ako ja teraz. A chcem navinúť tú reťaz späť na tú plastovú rolku. Tak začnem. Pekne úhľadne, vrstvu za vrstvou. A teraz príde ten problém. Reťaz je už navinutá pookraj ten rolky. A vám ostáva ešte neaký meter reťaze!!! No koniec. Tak to rozmotáte a znovu. Tentokrát dôkladnejšie a hlavne pomaľšie. A po pár minútach to máte navinuté. Ale nie je to valček ale súdok! Veď viete. Nie valček ale súdok! Tak my vysvetlite, ako je možné, že to kúpite ako valček a zmotáte to a je z toho súdok!!

Radoslav Gulik

Radoslav Gulik

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hudba, ozvucenie(car-hifi), knihy, skola.. to som tak v skratke ja. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu